Kundupplevelse som framgångsstrategi - CX från teori till praktik

Kundupplevelse som framgångsstrategi - CX från teori till praktik

Igår kl. 11:40, av Joe Formgren

Kundupplevelsen – eller Customer Experience (CX) – har under de senaste åren vuxit fram som en avgörande framgångsfaktor för verksamheter av alla storlekar. Oavsett om du driver en liten butik eller en global koncern, så kan din förmåga att skapa positiva upplevelser för dina kunder avgöra din framtid på marknaden. Men vad innebär det egentligen att jobba med kundupplevelser, och hur kan du integrera detta i din verksamhet? Låt oss ta en titt på CX som affärsdisciplin och hur det kan användas strategiskt, taktiskt och operativt.

”Jag vill inspirera människor att bli den bästa versionen av sig själva”

27/12, 2024 kl. 07:00

PERSONPORTRÄTT. Det allra flesta gör inte en förändring förrän det är nödvändigt. Så var det inte för Wilhelm Nordenfelt då han var omgiven av människor som had...

Anneli lyckades behandla bort sin migrän – startade eget för att hjälpa andra

26/12, 2024 kl. 07:00

PERSONPORTRÄTT. Som barn hade Anneli Sandström ofta ont i huvudet. En huvudvärk som utvecklades till en svår migrän när hon blev vuxen vilket innebar mer medici...

Sovjetiska U 137 - när Kalla kriget nådde Karlskrona skärgård

25/12, 2024 kl. 12:23

TV-serien "Whiskey on the rocks" aktualiserar en onekligen spännande och på sitt sätt pikant situation när Sverige placerades i den internationella poiikens epi...

Bland havtornsbären fann Paula sin livsuppgift

25/12, 2024 kl. 07:00

PERSONPORTRÄTT. Paula Widén växte upp i ett litet fiskesamhälle på västkusten. Då på 1950-talet förstod man kanske inte hur mycket olika bär och grönsaker bidro...

Stephen Terrass: ”Jag ville göra rena veganska produkter med synergieffekt”

Stephen Terrass: ”Jag ville göra rena veganska produkter med synergieffekt”

23/12, 2024 kl. 07:00, av Inger Palm

PERSONPORTRÄTT. Med sin 40 år i branschen är amerikanen Stephen Terrass en auktoritet inom örtmedicin och botanisk vetenskap. Han ger föreläsningar över hela världen och har skrivit åtta böcker om naturlig hälsa och örters inverkan. När hans fru blev svårt sjuk skapade han en ”livsdryck” med all näring han kunde få ihop. Och så kom han på ett unikt sätt att få innehållet synergiskt, det vill säga att få örtblandningarna att tas upp i kroppen på bästa sätt. Idag finns Stephens produkter i över 35 länder.

Vad vill du läsa?
Publicera
Mer läsning
Erbjudanden

Visa fler erbjudanden »

Facebook
Nyhetsbrev
Senaste nytt

Hjälp

Stäng

Information: Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga upplevelse. Genom att fortsätta surfa godkänner du detta. Läs mer